woensdag 7 december 2016

Mindfulness training omgaan met stress

  • Anders omgaan met stress
  • Ervaar rust en ontspanning
  • Leer zaken te accepteren zoals ze zijn
  • Omgaan met prikkels van buitenaf
  • Minder piekeren en oordelen
Effecten medisch bewezen en geaccepteerd

Achtergrond Mindfulness MBSR

Op basis van medisch onderzoek is vastgesteld dat de aandacht training MBSR zorgt voor minder stress. Deelnemers ervaren meer rust en ontspanning na de training. In de praktische training leer je hoe stress klachten ontstaat, de rol van stress en je leert vaardigheden om hier effectief mee om te gaan.

Programma Mindfulness MBSR

  • Persoonlijk intakegesprek
  • 8 avond-bijeenkomsten van 2,5 uur
  • Een stilte dag 
  • Werkmap met oefeningen en literatuur
  • Mediabestanden met oefeningen

Investering 

Omdat deze training onderdeel is van mijn accreditatie, bied ik de volwaardige training nu eenmalig tegen een sterk gereduceerd tarief aan.  
  • €175,- (normaal € 325,-). Prijs is inclusief BTW.
  • Het is een bijzonder effectieve training. Het resultaat hangt direct samen met het beoefening van het huiswerk. Je kunt rekenen op ca. 45 minuten per dag.   

Data

  • 7, 14, 21, 28 maart; 4, 11, 18 april en 9 mei. (Inclusief stiltedag op zaterdag 15 april) 
  • Locatie Kerkdriel (nabij Den Bosch)

    Aanmelding training mindfulness:

    Er is plaats voor maximaal 12 deelnemers. Boek dus snel via de website van ontdekjezelf. 

    Over de mindfulnesstrainer

    Na 9 jaar ervaring als manager in het bedrijfsleven, werk ik sinds 2005 fulltime met groepen en individuen als zelfstandig trainer en coach op het gebied van gedrag, emotionele en persoonlijke ontwikkeling. Ik geef sinds 2009 jaarlijks diverse keren de 8-weekse mindfulness training en wekelijks (meditatie)trainingen in het bedrijfsleven o.a. via Schouten & Nelissen.
    Verder beoefen ik actief Tai Chi en Qi Gong (Chinese bewegingsleer) en ga regelmatig op retraites. Kijk voor meer informatie over mij en mijn activiteiten op www.ontdekjezelf.com

    Geen opmerkingen: