donderdag 22 januari 2015

Readings geven kan jij ook.

Iedereen kan heel eenvoudig leren readings te geven, net zoals iedereen kan leren koken. (lees verder over wat is een reading) Het verschil is dat je bij koken iets moet leren en bij het geven van readings waarschijnlijk iets moet afleren. Intuïtie heb je immers al van nature.

Interesse hoe je dat kunt leren?

  • Powerworkshop readings leren geven
  • Wanneer:  10 september & 9 november 2015
  • Waar: Kerkdriel (bij Den Bosch)
  • Hoe laat: 19.00u tot ca. 21.30u
  • Investering voor deze leuke avond: 50 EUR. Breng je iemand mee, dan is de prijs per persoon 45 EUR.
  • Inschrijven kan hier.
  • Enkele reacties van deelnemers:
    • Luc kan op een hele nuchtere, eenvoudige manier overbrengen hoe je een reading doet. Geen poespas of hocus pocus, gewoon voelen. Het heeft mij geleerd dat ik op mijn gevoel kan vertouwen, dat het klopt wat ik bij een ander waarneem. Het is heel bijzonder om te merken dat je, zonder dat je de ander kent, eigenlijk goed kunt "lezen", hoe die ander is en wat de ander bezig houdt. Ik ga me zeker verder ontwikkelen in mijn intuitie. 
    • Mooi om te ontdekken dat je gevoel uiteindelijk altijd de waarheid vertelt.
    • Zeer praktische workshop. Laat oordelen en controle los en voel wat er komt!
    • Mooi om door in verbinding te treden met de ander, jezelf beter te leren kennen.
    • Hoe mooi is het wanneer je alles kunt spiegelen naar jezelf. Bewustwording is een groot goed.

Powerworkshop readings geven, wat kun je verwachten?

Ik ga je leren hoe je een kloppende reading kunt geven over een ander die je niet kent in 2,5 uur. Waarschijnlijk kom je er dan achter dat je intuïtie al ijzersterk is.
  • Je leert een specifieke reading-techniek. 
  • Je leert de valkuilen, tips en trucs om een reading te geven die de ander als 100% kloppend ervaart.
  • Niet zweverig, maar nuchter en doortastend
  • Je zult verrast worden
  • Je leert nieuwe dingen over jezelf
  • Je komt er achter hoe readings werken, hoe simpel het is en dat iedereen het kan.
Readings geven is net als leren koken. Na een 2,5 uur durende workshop ben je nog geen chefkok. Je weet wel hoe je kunt koken en jezelf kunt verbeteren. Ik ga in deze workshop vertellen, uitleggen en jij gaat dingen doen en dingen zeggen tegen anderen die je niet kent. Misschien klopt wat je zegt, misschien niet. Dat maakt niet uit. De mate waarin het gelukt is merk je na de workshop.

Ben je enthousiast geworden en wil je je intuitieve vaardigheden verder verdiepen en versterken? Volg dan de training intuitieve ontwikkeling.

Je kunt je hier inschrijven

Geen opmerkingen: