zondag 9 september 2012

Opleiding tot mindfulness coach

Ook dit jaar weer een opleiding tot mindfulness coach die dit jaar van start gaat in kerkdriel (bij Den Bosch). Coaching vanuit intuitie en mindfulness. Enkele ervaringen van deelnemers:

"Een fijne ervaringsgerichte opleiding waar ik nieuwe vaardigheden heb kunnen ontwikkelen om mensen te coachen. Kundige, ervaren en open trainer" 
Ineke, therapeut en mindfulnesstrainer

"Een verdieping van veel aspecten die al bekend waren, ik kan nu beter gebruiken wat ik voel en voor mij het besef dat coaching voor mij een verrijking is bij mijn therapie-vaardigheden" 
Annie, therapeut

Inhoud mindfulness coachopleiding:
  • Je leert coachen en begeleiden met aandacht voor wat er is.
  • Het ontwikkelen en gebruiken van intuitie, luisteren en gebruiken van signalen bij jezelf en bij de coachee. Benoemen wat er speelt op een dieper niveau
  • Het begeleiden van coachees in het aanvaarden van zichzelf. Dat zijn de dieptes, maar ook de hoogtes die aanwezig zijn bij de coachee.
  • Vergoten van bewustzijn over lichaam, gevoelens en emoties (ook 'positieve')
Tijdens deze mindfulnessopleiding wordt je zelf gecoacht op persoonlijke thema’s en oefen je natuurlijk met anderen. Voor wie:
  • Voor coaches, therapeuten, trainers en opleiders of mensen met uitgebreide ervaring op het gebied van persoonlijke ontwikkeling of meditatie.
  • Je wilt je coachingsvaardigheden verdiepen en ontwikkelen
Kijk hier voor meer info: De investering hiervoor is 995 EUR excl. BTW. Er is een intake voor aanvang van de opleiding. Heb je interesse of vragen, dan hoor ik graag van je.

Geen opmerkingen: