dinsdag 28 februari 2012

Je hoofd tot rust laten komen


Mindfulness meditatie helpt voor een balans tussen lichaam en geest. Iedereen heeft eigen manieren om bepaalde 'minder fijne' gevoelens en emoties te ontwijken. Nadenken is de meest gebruikte techniek met piekeren en onrust in hoofd en lijf vaak tot gevolg. Wanneer je kunt aanvaarden wat er is en wat je voelt, komt ook de gedachtestroom tot rust. 
Drie verschillende trajecten om te komen tot balans tussen lichaam en geest op een rij.

  • Aandacht voor je persoonlijke verhaal
  • Diepgang op jouw specifieke thema's. Het resultaat is snellere verdieping en acceptatie op je eigen thema's.
  • Je kunt niet ontsnappen aan je eigen emoties. Je coach houdt je in contact met wat je ervaart.
  • Flexibiliteit om in het traject andere effectieve coachingstechnieken in te zetten
  • Deelnemers ronden het traject doorgaans binnen 7 gesprekken af.

Belangrijk bij je keuze: krachtige stappen, maar sterke confrontatie met jezelf

2. Individueel traject via e-training module (internet), lees meer >>
  • Volledige vrijheid om te bepalen wat je wanneer doet.
  • Oefenen op eigen tempo, eigen plaats en eigen tijdstip
  • Persoonlijke on-line begeleiding van coach via e-mail en internet.
  • Uitleg via filmpjes, audio-bestanden en artikelen
  • Twee verdiepende telefonische mindfulness coaching sessies

Belangrijk bij je keuze: je hebt meer doorzettingsvermogen nodig om het traject af te ronden

  • Groep zorg voor verbinding en steun. 
  • Delen van ervaringen en kennis
  • Je verbindt je aan 8 sessies van 2,5 uur + huiswerk
  • Diverse meditatie technieken en andere praktische oefeningen 
  • Je leert te zijn met jezelf, maar ook met de anderen in de groep
  • Intensere meditaties door aanwezigheid anderen

Belangrijk bij je keuze: minder ruimte voor individuele vraagstukken

Vraag je je af of deze trajecten ook jou kunnen helpen om balans te vinden tussen lichaam en geest? Neem contact op via 06-46394565 of via de site.

Geen opmerkingen: