zondag 21 maart 2010

Liefde en houden van

Houd van me zoals ik ben.
Niet zoals ik zou moeten zijn volgens het idee van jouw ideaal.
Je verblind jezelf, onthoud jezelf van mijn liefde
door me vast te pinnen aan iets waar ik niet aan voldoe.
Ik kan niet meer alles laten zien van hoe en wie ik ben.
Een deel van me wordt afgepakt, teruggekaatst, genegeerd en afgewezen.
Het is het deel wat je in jezelf afwijst en niet lief hebt,
wat je ook in mij niet wilt zien.
Ik zal blijven stralen,
tot de dag dat we elkaar zien.
Wanneer je jezelf zult zien zoals ik jou zie,
zonder beperking waarbij alles er mag zijn.
Dat je mij ziet zoals ik jou zie, vol vuur, licht en liefde.
Die dag snel zal komen voel ik met heel mijn hart.
Ik zie je verzachten zoals ook ik verzacht.
De muren zullen afbrokkelen, zodat het ruimte geeft aan het licht dat zal stralen vanuit het donker.
Als ik mezelf loslaat en jij het idee,
dan kunnen we elkaar ontmoeten.
Dan zul je zien, wat ik al voel. Dan zul je weten wat ik al zie.
Dat je van me houdt zoals je jezelf ziet.

Geen opmerkingen: